LA MARINA PLAZA
SUBSCRIU-TE
Inicia sessió
Periodisme, passe el que passe
Publicat: Dimecres, 11 setembre, 2024

'Cuanto más comercio, más Dénia', així és la nova marca global del comerç de Dénia

  • Presentada la nova identitat de marca del comerç local que busca ser “més propera i inclusiva”
  • Coneix els tres espots de la campanya

'Cuanto más comercio, más Dénia', així és la nova marca global del comerç de Dénia

"Un pas crucial en la promoció del nostre comerç i en l'enfortiment de la identitat del nostre municipi”. Així ha qualificat la regidora de Comerç, Maria José García, la nova marca global per al comerç de la ciutat, Comerç de Dénia, que ha sigut presentada aquest matí davant dels membres del Consell de Comerç, regidors de l'Ajuntament de Dénia, mitjans de comunicació i altres convidats.

L'agència denier Sapristi-Décom! ha sigut l'encarregada de desenvolupar l'actualització de la marca comercial actual (Dénia Shopping) amb l'objectiu que siga més propera per a la gent, més inclusiva, que remeta a totes les botigues, més enllà de la moda, i amb un nom que passe a ser conegut i reconegut per tota la població.

Segons ha assenyalat la regidora, els objectius d'aquesta acció són “augmentar la visibilitat del comerç local, reforçant la proximitat, la qualitat i la singularitat que el caracteritzen i, paral·lelament, maximitzar la participació en les iniciatives que organitza la regidoria; incrementar les vendes mitjançant accions especials i augmentar les visites al web Dénia Online i altres plataformes amb informació comercial de la ciutat”.

'Cuanto más comercio, más Dénia', així és la nova marca global del comerç de Dénia

El projecte de creació i aplicació d'una nova marca forma part de les mesures del Pla Estratègic de Comerç de Dénia 2021-2025 i s'alinea amb el projecte de transformació digital intel·ligent i sostenible del sector comercial, finançat pels fons Next Generation de la Unió Europea.

A més de la marca general, s'integraran com a submarques dins aquesta nova identitat global sis campanyes que es duen a terme durant l'any, totes consolidades: el bo consum; la Nit de la Llum, el Mercat de Nadal, la fira Dénia Stock i la TendetesFest, amb accions específiques que les potenciaran.

Finalment, Maria José García ha ressaltat que la participació de tots els agents comercials en la implantació i la difusió de la nova marca “és clau per fer d'aquesta marca un referent”.

“Com més comerç, més Dénia”

Tot seguit, Alfred Pavía, director creatiu de Sapristi-Décom!, ha destacat que Cuanto más comercio, más Dénia serà l'eslògan que acompanye la marca. El lema està inspirat en el conegut efecte papallona, que implica la possibilitat que xicotetes accions comporten importants efectes o transformacions. Així, l'eslògan fa referència a la repercussió positiva que pot tindre per a la resta de teixit local fer les compres a la ciutat. La regidora Maria José García també ha incidit en aquesta idea: “Quan el comerç local creix, guanyem tots: empresariat, Ajuntament i ciutadania. És a dir, com més comerç, més Dénia”.

'Cuanto más comercio, más Dénia', així és la nova marca global del comerç de Dénia

'Cuanto más comercio, más Dénia', així és la nova marca global del comerç de Dénia

La campanya està enfocada, ha indicat Pavia, a traslladar positivisme i proximitat, qualitats que distingeixen els comerços locals.

Els colors emprats, “vius, alegres, divertits”; el llenguatge, que és el que parla la gent al carrer, el que parlen a les botigues; els missatges, pensats per traure un somriure, i el material gràfic i audiovisual, amb imatges reals preses a Dénia que protagonitzen uns models “extraordinaris”: la gent normal, la gent del carrer, la gent del mercat i de les botigues de la ciutat.

Els tres audiovisuals de la campanya

Contingut patrocinat

Hui en portada

La Marina Plaça, periodisme passe el que passe... sempre

Portem junts 11 anys. I junts hem viscut ja de tot: inundacions, incendis, crisi, moments durs i altres molt bons, gestes socials i onades de solidaritat de les quals ens hem sentit orgullosos... Per això, tampoc ara anem a rendir-nos. Volem seguir amb tu, fent el que sabem fer: periodisme. Ens ajudes?

SUBSCRIU-TE